ΚΑΠΝΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ

Νέα προϊόντα για Ελλάδα και εξωτερικό από τη ΣΕΚΑΠ του Ιβάν Σαββίδη

Με εμπλουτισμό των σειρών των τσιγάρων και τη δημιουργία νέων σημάτων για την Ελλάδα και το εξωτερικό, ο επιχειρηματίας Ιβάν Σαββίδης ξαναβάζει τη θρακιώτικη καπνοβιομηχανία γερά στο παιχνίδι
 
της Άννης Καρολίδου
 
Για τον εμπλουτισμό της οικογένειας των ΒF, της σειράς με το bio-filter, με την οποία η ΣΕΚΑΠ είχε φέρει επανάσταση στην καπνοβιομηχανία πριν σχεδόν δύο δεκαετίες, ετοιμάζεται η θρακιώτικη καπνοβιομηχανία που εδώ και ένα χρόνο έχει περάσει στον όμιλο επιχειρήσεων του μεγαλομετόχου του ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη
 
Όπως πληροφορείται η Voria.gr, μετά τις αλλαγές στην σειρά των GR International- μία από τις τρεις βασικές σειρές της – η ΣΕΚΑΠ κάνει σκέψεις για να εμπλουτίσει την οικογένεια των BF, με ΒF Slim, ενώ για το επόμενο διάστημα, μέσα στο Σεπτέμβριο πιθανότατα, η εταιρεία ετοιμάζεται να βγει με νέα προϊόντα στην αγορά, χωρίς όμως να κάνει περισσότερες αποκαλύψεις σε αυτή τη φάση.  
 
Ο Ιβάν Σαββίδης, που έχει ολοκληρώσει την συμβατική του υποχρέωση για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας κατά 25 εκατ. ευρώ, ελέγχει πλέον μέσω της Donskoy Tabak το 94,5% της ΣΕΚΑΠ, ενώ ο Συνεταιρισμός των Εργαζομένων κατέχει ποσοστό άνω του 4%, με το ποσοστό των Ενώσεων Γεωργικών Συνεταιρισμών να είναι κάτω από το 1%. 
 
Σε αυτό τον έναν χρόνο που η ΣΕΚΑΠ πέρασε στη διοίκηση Σαββίδη, αποδεικνύεται πως πράγματι ο επιχειρηματίας έχει σκοπό να ξαναβάλει τη θρακιώτικη καπνοβιομηχανία γερά στο παιχνίδι. 
 
«Από το Νοέμβριο του 2013 υλοποιούμε ένα σχέδιο ταξινόμησης των σημάτων μας και εμπλουτισμού του προϊοντικού μας μείγματος, επιδιώκοντας βελτίωση των μεριδίων μας στην εσωτερική αγορά και παράλληλη αύξηση των εξαγωγών, στο πλαίσιο του Ομίλου, παράγοντας πλέον για τις χώρες της πρώην ΕΣΣΔ και των Βαλκανίων, ενώ στοχεύουμε και σε αγορές της Αφρικής, Κεντρικής Αμερικής  και της Ασίας», αποκάλυψε στη Voria.gr o υπεύθυνος Μάρκετινγκ της βιομηχανίας, Χαράλαμπος Παπαδόπουλος. 
 
Σε αυτό τον ένα χρόνο, η παραγωγική …ανάταξη της ΣΕΚΑΠ, έδωσε αποτελέσματα. Η αρχή έγινε το Νοέμβριο του 2013 με το λανσάρισμα στην αγορά του κομμένου καπνού, Old Town 17 gr σε δύο styles, κίτρινο και μπλε, αξιοποιώντας παράλληλα και ένα σημαντικό asset που έχει η περιοχή, την ιστορία της παλιάς πόλης της Ξάνθης. 
 
Ακολούθησαν τον Ιανουάριο του 2014 ο εμπλουτισμός της σειράς GR International, με τα 100άρια (κόκκινο και μπλε), τον Φεβρουάριο του 2014 η προϊοντική επέκταση του BF επίσης σε 100άρια, μπλε και ασημί και τον Μάρτιο το λανσάρισμα στην αγορά του Kiss slims, σε βιολετί και μπλε. 
 
Στην παρούσα φάση η εταιρεία προχωρά στην αλλαγή design συσκευασίας για μία από τις βασικότερες μάρκες της, το GR Inter 23 (κόκκινο, μπλε, γκρι και λευκό). Θα ακολουθήσει η αλλαγή design συσκευασίας και για τα GR Slims, μπλε και λευκό. 
 
Να σημειώσουμε ότι η ΣΕΚΑΠ έχει τρεις βασικές σειρές, οικογένειες, τσιγάρων, τα GR, τα BF και τα Cooper. Μένει να δούμε αν οι αλλαγές θα αγγίξουν και τα Cooper. 
 
Νέα σήματα για τις αγορές του εξωτερικού
Ωστόσο, όλη αυτή η αναδιοργάνωση, περιλαμβάνει και νέα σήματα για τις αγορές του εξωτερικού. Έτσι, η ΣΕΚΑΠ παράγει πλέον και το Asmoloff, κόκκινο και μπλε, το Donskoy Tabak, το Continent slims, το Aroma Rich winegrape και άλλα σήματα της Donskoy Tabak για τις χώρες της πρώην ΕΣΣΔ. 
 
Για τις αγορές αυτές έβγαλε και ένα νέο σήμα, το ABSOLUT, black και silver, ενώ έχει προχωρήσει και σε redesign πακέτου στο BROOKS, που επίσης διαθέτει στην φαρέτρα της. 
 
Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος Σαββίδη έχει προχωρήσει σε συνεργασία με την αιγυπτιακή Eastern Tobacco Company, από την οποία αναμένεται να ωφεληθεί και η ΣΕΚΑΠ. 
 
Σε επίπεδο πωλήσεων, η εταιρεία, στην εσωτερική αγορά καταγράφει τη μείωση που εμφανίζουν και οι υπόλοιποι του κλάδου, δηλαδή της τάξης του 10%. Βεβαίως, τα μερίδιά της είχαν υποστεί δραματική μείωση μετά το Σεπτέμβριο του 2011, εξαιτίας της κατάπτωσης των εγγυητικών που την ανάγκασαν τότε να βγει από την αγορά.
 
«Με την έμφαση που έχουμε δώσει στις εξαγωγές, σχεδόν ισοσκελίζεται η απώλεια του 10% στην εσωτερική αγορά, ενώ βεβαίως ο κύριος στόχος είναι η ανάκαμψη της εταιρείας τόσο στο εσωτερικό αλλά και στη διεθνή αγορά», καταλήγει ο κ. Παπαδόπουλος. 
http://www.voria.gr

Κάντε Κλικ για να σχολιάσετε

Αφήστε μια Απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβαστηκαν Πολυ

Vapour2SmokePro Cash & Carry
To Top