ΝΕΑ ΜΙΚΡΗΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ

Επικοινωνιακές «αψιμαχίες» στον χώρο

Από την Spicy η «Black Friday» των Public

Με έμφαση στο κομμάτι του in-store
Η Spicy Communications ανέλαβε και επιμελείται την καμπάνια των Public για
την «Black Friday» που η αλυσίδα φέρνει στα καταστήματά της στις 25 Νοεμβρίου.
Η ενέργεια περιλαμβάνει μεγάλο κομμάτι in-store επικοινωνίας την οποία ανέλαβε
η Spicy, δημιουργώντας επίσης το key visual και άλλα επικοινωνιακά υλικά. Το εν
λόγω project δεν εντάσσεται στον βασικό διαφημιστικό λογαριασμό της Public, τον
οποίο χειρίζεται η Black Cherry. Η Black Friday είναι ένας θεσμός που ξεκίνησε
από την Αμερική και πραγματοποιείται πλέον σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, στο
πλαίσιο του οποίου οι καταναλωτές μπορούν να βρουν μοναδικές προσφορές για
λίγες μόνο ώρες. Η κίνηση εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική που ακολουθεί η
εταιρεία τα τελευταία χρόνια για προσφορά της μεγαλύτερης ποικιλίας προϊόντων
τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, στις καλύτερες τιμές.

Επικοινωνιακές «αψιμαχίες» στον χώρο των super markets

Στον απόηχο των εξελίξεων με την Μαρινόπουλος
Τα… επικοινωνιακά τους ξίφη φαίνεται να διασταυρώνουν το τελευταίο διάστημα
μεγάλοι retailers της αγοράς, με επίκεντρο πάντα την κυρίαρχη θέση στην αντίληψη
του καταναλωτή. Στο πλαίσιο αυτό, η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος λάνσαρε
ευρεία καμπάνια με τίτλο «Κάθε μέρα, αληθινά χαμηλές τιμές». Η επικοινωνία
στηρίζεται σε testimonials και παρακινεί τους καταναλωτές να δοκιμάσουν
να ψωνίσουν στα καταστήματα της αλυσίδας ώστε να ανακαλύψουν το εύρος
χαμηλών τιμών που προσφέρει. Η Lidl Hellas ανταποκρίθηκε άμεσα επικοινωνιακά,
λανσάροντας επικοινωνία με κύριο μήνυμα «Δεν αλλάζουμε συνήθειες» και
υπογραμμίζοντας ότι προσφέρει μόνιμα χαμηλές τιμές. Όπως είναι γνωστό, την
επικοινωνία της ΑΒ Βασιλόπουλος επιμελείται η JWT Athens και της Lidl Hellas
η The Newtons Laboratory. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, διακύβευμα
στην επικοινωνιακή «κόντρα» ανάμεσα στους δύο μεγάλους retailers αποτελεί το
κοινό της Μαρινόπουλος, το οποίο αυτή τη στιγμή και μέχρι να ολοκληρωθούν οι
διαδικασίες με τη Σκλαβενίτης, βρίσκεται «ελεύθερο». Όπως έχει γίνει γνωστό, η
Σκλαβενίτης προτίθεται να προχωρήσει σε μερική ανακαίνιση των καταστημάτων
που θα παραλάβει από την Μαρινόπουλος, αλλάζοντας και την ταμπέλα τους σε
Σκλαβενίτης, με τις αλλαγές να εκτιμάται ότι θα προσελκύσουν καταναλωτές στα
καταστήματα. Ωστόσο, η Σκλαβενίτης παραδοσιακά τηρεί χαμηλό επικοινωνιακό
προφίλ και δεν έχει γίνει μέχρι στιγμής γνωστό εάν θα προχωρήσει σε αντίστοιχη
επικοινωνία. Οι άλλες μεγάλες αλυσίδες της αγοράς, My Market και Μασούτης,
δεν φαίνεται να «ανεβάζουν» μέχρι στιγμής καθεμία από την πλευρά της τους
επικοινωνιακούς τόνους. Την επικοινωνία των My Market επιμελείται η MullenLowe
και της Μασούτης η Soho Square.

Κάντε Κλικ για να σχολιάσετε

Αφήστε μια Απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβαστηκαν Πολυ

Vapour2SmokePro Cash & Carry
To Top